LG's simsblogg

Alla inlägg under augusti 2013

Av LG - 15 augusti 2013 02:13

De är försvunna. Vilket tyvärr betyder att jag inte kan fortsätta på min legacy, i alla fall inte än. Jag måste i så fall ladda ner ögonen, återskapa Tuni Thatcher, ladda ner innehåll, bygga om huset och reinkarnera handlingsförloppet.

Då alla mina filer på något mystiskt sätt blivit raderade från min dator kan jag bara beklaga och hoppas att ni förstår. Jag har ju inte direkt jättemånga läsare. Får väl skylla mig själv när jag är så inaktiv.

Ni vet, jag jobbar ju med en sajt på iFokus. Den kommer handla om True Blood, men den är inte lanserad än.

Sedan jobbar jag på Newgrounds. Alltså, både tar hand om min profil och assistenterar som administratör. Sedan måste jag hålla lite koll på JonBro och mina älskade Riddle School 1-5 och Riddle Transfer.

Hoppas att ni har överseende med allt det här och om ni har tur kanske jag börjat på en ny legacy inom en snar framtid. Fast i så fall tror jag att jag ska lägga hela på iFokus istället, ingen läser ju min blogg ändå. *blink blink*

Ska sova nu, men kommer förhoppningsvis ut med ett inlägg när dagen gryr.

Av LG - 6 augusti 2013 18:23

Det är så här. Jag har installerat om alla mina spel, vilket innebär att jag inte har kvar min legacy. Det kan ta ett par dagar tills jag fått ordning på backup-filerna, men jag lovar er att Tuni snart är på fötter igen. Jag menar, jag har ju sommarlov i två veckor till nu, så jag hinner väl en bra bit med min kära legacy.

Måste ju ta bilder och så medan jag spelar, kräver ju lite koncentration. Haha.

Men jag hoppas att ni har lite tålamod. Under tiden kan jag blogga om lite annat. Lite senare idag tänkte jag skriva ett inlägg om de oupptäckta öarna i Isla Paradiso. Jag råkar nämligen veta hur man upptäcker alla.

Ha det bra tills dess.

Presentation


Jag heter Linnéa, men alla kallar mig LG. Gör det du också. :) Jag är tretton år och hängiven simmer. Jag kommer skriva guider, tips, historier, simmar och spelinformation. Självklart skriver jag om mitt eget spelande och ni kommer kunna önska inlägg. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni helst att jag ska göra/skriva om?
 Historier
 Utmaningar
 Egna simmar
 Fakta om Sims
 Tips
 Önskesimmar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards