LG's simsblogg

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Äntligen kommit igång med bilderna!

Av LG - 2 juli 2013 13:38

Tja. Äntligen och äntligen. Det är ju bloggens tredje dag. Men ändå! Har fixat Poseplayer och några Posepacks och anslutit min dator till internet. Det är ju inte svårare än så. Egentligen.


Men nu: TILL SAKEN! Jag har skapat en ny sim. (Ovanligt eller?) Det blev den bästa jag har skapat på väldigt länge. Oftast är jag lat och väljer de färdiga ansiktsdragen. Vadå? Jag är människa. Människor är lata. ;) Men idag bestämde jag mig för att leka lite med reglagen, tänka ut en historia bakom min sim. Det fick bli en tjej med ganska skarpa ansiktsdrag, lila (<3) hår och sen kom jag till hennes historia. Det var svårt att komma på någonting passande, men just hon, har blivit mobbad i skolan sen hon var liten och utvecklat åtskilliga ätstörningar. Därav smalheten. Men hur ser hon ut? Här har ni henne: Tessie Wendell!


 

Detta är alltså Tessie. Vad tycker ni? Ska jag göra en historia med henne?


   


Så? Vad tycker ni?? Kommentera och ge mig feedback! För en blogg är precis som en restaurang. Eller kanske inte precis som en restaurang, men de har faktiskt vissa likheter! På en restaurang brukar det vara "Kunden har alltid rätt" och på en blogg är det "Läsarna har alltid rätt". Alltså är det viktigt för mig vad ni tycker. :)


Ska försöka ta många screenshots innan jag åker till Ungern, så kan jag lägga upp bilder när jag är där. Jag menar, man har ju inte så mycket annat att göra under en tiotimmars-bussresa. Som kommer inträffa fyra gånger på en vecka. Tjoho. Men men. Ska väl klara av det. Har varit på bussresor innan, Första: Estland, Lettland, Litauen. Andra: Tysklands vindistrikt (städer runt Rhen och Mosel). Tredje: Slovakien. Och nu fjärde: Ungern.


Så jag ska alltså använda största delen av min lediga tid fram till söndag till att spela sims och blogga. :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LG - 16 september 2013 23:08

Okej. Jag ljög. Det blev inget första kapitel ikväll. Det kan eventuellt dröja ett tag, religionsuppgift och engelska på fredag, skriva en hel jävla deckare tills nästa fredag, samt övriga ämnen, såsom spanska, matte, osv. Jag måste till och med plug...

Av LG - 16 september 2013 10:05

Okej. Här krävs en ursäkt. Jag menar, jag har inte skrivit på evigheter. Plus att mina filer är borta, så jag kan inte fortsätta med min legacy. Jag har faktiskt inte spelat Sims på jättelänge. Tänkte så småningom köra en MSC - Midnight Sun Chall...

Av LG - 15 augusti 2013 02:13

De är försvunna. Vilket tyvärr betyder att jag inte kan fortsätta på min legacy, i alla fall inte än. Jag måste i så fall ladda ner ögonen, återskapa Tuni Thatcher, ladda ner innehåll, bygga om huset och reinkarnera handlingsförloppet. Då alla mi...

Av LG - 6 augusti 2013 18:23

Det är så här. Jag har installerat om alla mina spel, vilket innebär att jag inte har kvar min legacy. Det kan ta ett par dagar tills jag fått ordning på backup-filerna, men jag lovar er att Tuni snart är på fötter igen. Jag menar, jag har ju sommarl...

Av LG - 26 juli 2013 20:43

Kapitel 2   Dagen därpå vaknade Tuni med ett leende på läpparna. Detta var en ny dag, som kanske skulle föra något gott med sig. Klockan var sju och hon förberedde sig på att gå till jobbet. Samåkningsbilen passade tiden. Där inne satt Persephone...

Presentation


Jag heter Linnéa, men alla kallar mig LG. Gör det du också. :) Jag är tretton år och hängiven simmer. Jag kommer skriva guider, tips, historier, simmar och spelinformation. Självklart skriver jag om mitt eget spelande och ni kommer kunna önska inlägg. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni helst att jag ska göra/skriva om?
 Historier
 Utmaningar
 Egna simmar
 Fakta om Sims
 Tips
 Önskesimmar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards