LG's simsblogg

Direktlänk till inlägg 6 juli 2013

Åker inatt!

Av LG - 6 juli 2013 21:09

Har TYVÄRR inte hunnit spela Sims idag. Har egentligen inte hunnit med någonting, har ju packat hela dagen. Så därför blir det ett snabbt mobilinlägg.

Jag kommer att vara borta i åtta dagar, men snälla ni, ha tålamod! Jag kommer förhoppningsvis kunna blogga lite från mobilen, men det blir ju tyvärr inga bilder då.

Puss på er, alla ni som följer och troget stannar kvar under hela den ointressanta perioden jag är utomlands.

Som kompensation ska jag:

? Lägga in jättemånga bilder när jag kommer tillbaka
? Tipsa om fusk och modar
? Börja på en ny historia och AVSLUTA den också
? Plus att jag kommer att skriva en liten spökguide!

Om det är något mer ni vill att jag ska göra, så är det bara att kommentera!

(Jag kommer nog blogga ganska mycket imorgon dock, med tanke på att jag sitter i bussen hela dagen.)

HEJDÅ! <3 :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LG - 16 september 2013 23:08

Okej. Jag ljög. Det blev inget första kapitel ikväll. Det kan eventuellt dröja ett tag, religionsuppgift och engelska på fredag, skriva en hel jävla deckare tills nästa fredag, samt övriga ämnen, såsom spanska, matte, osv. Jag måste till och med plug...

Av LG - 16 september 2013 10:05

Okej. Här krävs en ursäkt. Jag menar, jag har inte skrivit på evigheter. Plus att mina filer är borta, så jag kan inte fortsätta med min legacy. Jag har faktiskt inte spelat Sims på jättelänge. Tänkte så småningom köra en MSC - Midnight Sun Chall...

Av LG - 15 augusti 2013 02:13

De är försvunna. Vilket tyvärr betyder att jag inte kan fortsätta på min legacy, i alla fall inte än. Jag måste i så fall ladda ner ögonen, återskapa Tuni Thatcher, ladda ner innehåll, bygga om huset och reinkarnera handlingsförloppet. Då alla mi...

Av LG - 6 augusti 2013 18:23

Det är så här. Jag har installerat om alla mina spel, vilket innebär att jag inte har kvar min legacy. Det kan ta ett par dagar tills jag fått ordning på backup-filerna, men jag lovar er att Tuni snart är på fötter igen. Jag menar, jag har ju sommarl...

Av LG - 26 juli 2013 20:43

Kapitel 2   Dagen därpå vaknade Tuni med ett leende på läpparna. Detta var en ny dag, som kanske skulle föra något gott med sig. Klockan var sju och hon förberedde sig på att gå till jobbet. Samåkningsbilen passade tiden. Där inne satt Persephone...

Presentation


Jag heter Linnéa, men alla kallar mig LG. Gör det du också. :) Jag är tretton år och hängiven simmer. Jag kommer skriva guider, tips, historier, simmar och spelinformation. Självklart skriver jag om mitt eget spelande och ni kommer kunna önska inlägg. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni helst att jag ska göra/skriva om?
 Historier
 Utmaningar
 Egna simmar
 Fakta om Sims
 Tips
 Önskesimmar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards