LG's simsblogg

Alla inlägg under september 2013

Av LG - 16 september 2013 23:08

Okej. Jag ljög. Det blev inget första kapitel ikväll. Det kan eventuellt dröja ett tag, religionsuppgift och engelska på fredag, skriva en hel jävla deckare tills nästa fredag, samt övriga ämnen, såsom spanska, matte, osv. Jag måste till och med plugga tills musikprovet...

Ska sova nu, LG behöver sin skönhetssömn. Host.

Natt natt puss hej.

Just det! Jag har en ny, personlig blogg nu också. Kika där.

http://linnealg.bloggplatsen.se/

*hjärta*

Av LG - 16 september 2013 10:05

Okej. Här krävs en ursäkt. Jag menar, jag har inte skrivit på evigheter. Plus att mina filer är borta, så jag kan inte fortsätta med min legacy.

Jag har faktiskt inte spelat Sims på jättelänge. Tänkte så småningom köra en MSC - Midnight Sun Challenge. Jag berättar vad det är när jag kör igång. Innan det tänkte jag dock bjuda på en liten historia.

Ni får veta mer senare ikväll, men jag kan tala om att den heter Moonlight Curses och kommer att utspela sig i Moonlight Falls, i alla fall i början.

Nä, nu har jag matte. Måste gå, puss puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnéa, men alla kallar mig LG. Gör det du också. :) Jag är tretton år och hängiven simmer. Jag kommer skriva guider, tips, historier, simmar och spelinformation. Självklart skriver jag om mitt eget spelande och ni kommer kunna önska inlägg. :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni helst att jag ska göra/skriva om?
 Historier
 Utmaningar
 Egna simmar
 Fakta om Sims
 Tips
 Önskesimmar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards